fbpx

Regnum Christi

RCSK leto

Počas leta 2022 sme pripravovali viaceré spoločné aktivity. Bol to čas kedy mnohé tímy spoločenstva mali naozaj veľa práce. Veď posúďte sami:

Power bicyklovačka

Pre rodičov spolu s deťmi sme 11.6. zorganizovali tour z Devína cez novootvorený most VysoMarch do neďalekej obci Marchegg. V Marcheggu sme spoločne s rodinami slávili sv. omšu, vytvorili priestor na rozhovor, zahrali si frisbee a spoločne sa naobedovali. Bol to krásny deň na kolesách, plný rozhovorov a my veríme, že sa nám podobné aktivita podarí čoskoro opäť zorganizovať.

Prímestský tábor

Od 4. do 8. júla sa v telocvični Spojenej školy. sv. Františka z Assisi organizoval denný prímestský tábor. Témou tábora bola rozprávka Shrek. Viac ako 30 animátorov pripravilo pre deti program ako olympiáda, výlet na Kačín, športový deň, dieľničky, kde si deti sami vybrali v ktorej zručnosti sa chcú zdokonaliť. Týždeň bol naplnený súťaživosťou, spevom, tancom, pohybom a veríme, že nezabudnuteľnými zážitkami.

Power Alzgern

Počas júla sme od 18 do 23 pripravili pre chlapcov týždenný tábor v Nemecku v kláštore Legionárov Krista. Témou tábora bola Narnia. Počas tábora sme mali každý deň pripravenú dennú tému, ktorej sme sa venovali: priateľstvo, osobnosť nezištnosť, obeta z lásky a odvaha. Highlightom tábora bol zábavný park Skyline Park, kde sme strávili celý deň na kolotočoch a cestou späť sme sa mali možnosť zastaviť aj pri futbalovej Allianz aréne. Na programe bola tiež prehliadka rakúskeho mesta Linz, plávanie v jazere či športový turnaj.

Duchovná obonova

Počas tretieho augustového víkendu sme ponúkli duchovnú obnovu pre mladých pracujúcich. Témou bola Juditina modlitba, inšpiráciou bola starozákonná kniha Judit. Krátky, ale intenzívny čas sme strávili v tichu, v spoločnej i osobnej modlitbe. Na toto duchovné načerpanie nás prichýlili bratia svätého Jána v Marcheggu.

Výlet do Ríma

Tento výlet bol určený pre animátorov z prímestského tábora, ako poďakovanie za ich dobrovoľníctvo a tiež sme chceli ponúknuť spoločné zážitky, aby sa prehĺbili vzájomné priateľstvá. Prvý deň sme prešli po najvýznamnejších turistických miestach, večer sme navštívili seminár Legionárov Krista, kde sme ostali aj na večeru. V utorok sme po návšteve Baziliky svätého Pavla išli na pláž a strávili poobedie pri mori. V stredu sme boli na audiencii so svätým Otcom Františkom, pár novomanželov, ktorý bol s nami, mal príležitosť pozdraviť pápeža aj osobne, poobede bol voľný program a deň sme uzavreli spoločnou večerou. Vo štvrtok sme už veľmi skoro ráno cestovali naspäť domov.

Chata spoločenstva

Od 9. do 10. septembra sme sa stretli ako spoločenstvo v neďalekej Ivanke pri Dunaji, kde sme mali priestor na modlitbu, zdieľanie a zároveň sme sa navzájom podelili o naše skúsenosti z letných aktivít. Bol to čas spoločenstva, ktorý sme si užili a vďaka ktorému sme mohli načerpať inšpiráciu pre službu do budúceho roka.