fbpx

Regnum Christi

POWER tábor v Alzgern

Prvá veľká akcia nového POWER teamu sa konala 1.-4.2.2024 v nemeckom Alzgern. Zúčastnil sa doteraz rekordný počet účastníkov – 52 chlapcov a 10 animátorov. Štvordňový tábor mal tému inšpirovanú hrou Monopoly.

Prvý deň, štvrtok, sme strávili hlavne na ceste do Nemecka. Vyrazili sme autobusom v poobedných hodinách a o 22:00 sme dorazili na ubytovanie (Apostelhaus).

Na druhý deň sme sa doobeda rozdelili do skupín a hrali sme futbalový zápas v mestečku Marktl, kde sa mimochodom narodil pápež Benedikt XVI. Bohužiaľ sme kvôli nepriaznivému počasiu museli zápas ukončiť skôr. Po obede a oddychu bol workshop na tému Priateľstvo s Ježišom a spoločenské hry. Pred večerou sme mali svätú omšu a na záver dňa čakalo na chlapcov prekvapenie v podobe Bengálskych ohňov.

V Sobotu sme boli na ubytovaní málo. Hneď po raňajkách nasledovala etapová hra Monopoly, po ktorej sme sa zbalili a vyrazili do Mníchova. Navštívili sme Múzeum BMW s úžasnými a zaujímavými výstavami. Bol to naozaj zážitok, prechádzať sa medzi toľkými peknými autami. Po návšteve múzea nás čakala mestská hra po Mníchove. Chalani v skupinkách počas cesty do centra plnili rôzne úlohy. V centre sme mali krátky rozchod v LEGO Store a potom sme sa vrátili na ubytko, kde nás už čakal Burgrový večer. Každí si mohol vyskladať vlastný burger podľa chuti. Po vynikajúcej večeri sme ešte mali krátku adoráciu ako poďakovanie za vydarený tábor a odobrali sme sa na odpočinok.

Nedeľa bol dňom záverečného vyhodnotenia táborovej hry a návratu domov. Hneď ráno sme mali sv. omšu, po ktorej nasledoval 2. workshop pátra Štefana. Pred obedom bola tombola. Každý na začiatku dostal počet lístkov zodpovedajúci poradiu jeho skupinky v konečnom vyhodnotení. Chalani mohli vyhrať spolu viac než 200 cien. Veselí z cien sme sa naobedovali a pobalili si veci. Z Alzgernu sme odchádzali o 14:45 a do Bratislavy sme prišli o 19:45.Tábor sme prežili bez väčších komplikácií aj s vyšším počtom účastníkov, než sme bývali zvyknutí.

Už teraz sa tešíme na ďalšie POWER aktivity a aj na Letný tábor v Paríži!

Bohu vďaka za požehnaný čas!